01.04.2016

eMAG si ondulatorul meu Philips de 30 de lei

Dupa cum v-am povestit aici- click , știți ca pana si in ziua de Paște:)) am comis-o!

Am văzut un share pe Facebook cu un ondulator Philips BHH777 00 si nu m-am putut opri. Am comandat inițial unul singur, dupa care am anulat comanda si am solicitat doua produse.


Am dat o căutare sa vad prețul real, întrucât știți bine ca se mai practica si reduceri false, marind prețul inițial, pentru ca reducerea sa para si mai mare. Am avut o surpriza. 

Vedeți aici:



Ultimul pret, pe care nu l-am mai copiat era de 203 lei.

Ce ziceti de asta??:)

Acum despre specificatiile ondulatorului, ca sa vedem ca nu-i chiar cel mai slab de pe piața de are un pret atât de mic. 

Mai ales ca motorul de căutare nu l-a scos pe cel cumpărat de mine la prețul de 30 lei:)




Cam atât!

A mai rămas doar sa vi-l arat:) . Ca de obicei a ajuns super rapid. eMAG nu m-a dezamăgit pana acum. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu