03.11.2013

Recicleaza si destreseaza-te!

Tocmai ce am aflat despre o super tare campanie si cum nu se putea sa lipsesc tocmai eu din peisaj, iata-ma la datorie!
Si cum Blogalinitiative ma motiveaza tot mai des din toate punctele de vedere, sper eu sa reusesc sa punctez tot ceea ce imi doresc sa comunic.
Asadar, astazi vorbim despre reciclare.
 Pentru ca Nebuloasa si cu Andrei Crivat mi-s pagini necunoscute pe care le voi rasfoi din scoarta-n scoarta cat de curand, a mai ramas Chinezu'.
Nu  stiu eu mare lucru nici despre el, dar ne-am tot 'intalnit' prin zona si i-as putea prezenta cateva idei mai mult decat rezonabile.
Draga Chinezule, stiu ca poate ti-e lene, da' Doamni Doamni stii ca te vede de acolo de sus si stramba din nas atunci cand staaaaai si nu ai pune mana nici macar sa strangi amblalajele de la kilele de ciocolata cu catre te indopi pe ascuns sa nu te prinda cei din casa.
 Stiu ca poate nu ai nu ai chef sa selectezi si sa tii minte atatea indormatii inutile pentru tine, dar oare nu trebuie sa fim mai buni si sa si dovedim asta, ca tot tre sa apara Mos Craciun si fac pariu ca nu are pe unde intra in casa din cauza deranjul creat de multimea de lucruri inutile.
Eu am facut acum vreo 3 luni curatenie la raftul cu cosmetice si tare mi-ar fi placut sa am pubele speciale in care sa pot arunca tot ceea ce nu am putut pastra in vederea cadorisirii unor persoane dragi care stiam ca nu pot fi jignite de un asa gest.

Daca nu stii inca cu ce se mananca aceasta COLECTARE SELECTIVA, te invit sa studiezi mai bine site-ul si cine stie peste ce ai putea da??
Afla totul despre colectarea selectiva
Urmărește cei 4 pași pentru o colectare selectivă corectă:
Identifică deşeurile de ambalaje din locuinţa ta!
Presează deşeurile de ambalaje din plastic şi metal sau cartoanele, înainte de depozitare, pentru a economisi spaţiul!
Depozitează deşeurile de ambalaje SEPARAT de gunoiul menajer!
Depune deşeurile colectate separat în containerele galben, verde şi albastru!


Dragii mei cititori, ascultati sfaturile de mai sus, caci nu aveti ce pierde efectiv. Orice lucru care ni s-ar parea inutil in casa ar putea fi inlaturat, sau pentru cine are acea sclipire unica, ar putea fi refolosit in starea initiala sau i s-ar putea schimba rapid intrebuintarea.
Barbatii sunt ceva mai reticenti la acest aspect, insa stiu eu ca ..cu foarte putin efort li s-ar putea lua o piatra de pe suflet sa stie ca oficial se ocupa altcineva de durerea lor de cap.
Durere care ar putea fi inlocuita cu o nemaipomenita stare de bine;)), data de eliberarea de stres prin presarea si inlaturarea deseurilor din viata privata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu