08.10.2013

Doriti sa testati produsele Tupperware? DA DA DA

Nu de mult va povesteam despre o campanie de testare la nivel national care ii privea pe bloggeri.
E timpul sa imi expun si eu parerea, insa nu inainte de a reaminti tuturor de firma producatoare.
E vorba de Tupperware, dupa cum bine va amintiti.

''Tupperware este compania care își propune să economisească resursele planetei înlocuind pet-urile – atât sticlele cât și caserolele din plastic de unică folosință – cu sticle eco reutilizabile din plastic pur, medical și cu vase din plastic garantate pe viață.
Este o companie multinațională, având peste 60 ani de experiență, leader în vânzările directe. Produsele sunt destinate păstrării, preparării, congelării, transportului și servirii alimentelor.
Compania Tupperware este cunoscută și apreciată în 140 de tări de peste 100 milioane de clienți în fiecare an.''
Am primit spre testare o sticla ecologica cu capacitatea de 500ml, despre care producatorul ne povesteste mai jos:

''STICLELE ECO PENTRU TOATA FAMILIA

(Sticla eco  1 l;  Sticla Eco 500 ml ; Sticla Eco 750 ml)
Apă proaspătă la îndemână întotdeauna .
Răspunsul Tupperware la nevoia ta de a păstra apa poaspătă. Dincolo de rolul lor în protecția mediului, aceaste sticle îți economisesc și bani. Umple sticla Eco  cu apă de la robinet și păstrează apa rece la frigider.
Caracteristici cheie și beneficii
  • Sticlele eco sunt soluția perfectă pentru a păstra apa și orice alt lichid rece necarbogazificat.
  • Sticla are inerție termică și va păstra pentru o perioadă mai îndelungată temeperatura
  • Sticlele pot fi folosite pentru a păstra lichide în frigider, dar și pentru a le lua la picnic, la serviciu sau la școală.
  • Mulțumită formei, se potrivesc perfect pe ușa de la frigider.
  • Sticlele sunt transparente și puteți vedea conținutul și cantitatea acestuia.
  • Capacul etanș nu lasă ca lichidul să se scurgă.
  • Urechiușa de pe marginea capacului face ca sticlele sa fie ușor de deschis.
  • Sticlele sunt foarte stabile pe suprafețele plane.
  • Mulțumită designului, puteți prinde și ține bine sticlele atunci când turnați.
  • Refolosibile și ecologice.''

Ce pot sa spun decat ca am bifat absolut tot ce e pe lista si totul e mai mult decat perfect.
Eu am primit sticluta pe culoarea roz, e tare frumoasa si foarte utila, stabila si sigura.
Pacat ca nu am avut-o si pe perioada verii, cand nu ieseam afara fara o sticla cu apa pentru cei mici. Mi-ar fi fost foarte utila si as fi renuntat cu mare drag la plasticul pe care l-am tot adunat inutil.

Multumesc BlogalInitiative pentru aceasta sansa!

2 comentarii:

  1. E surprinzator de practica. Si mie mi-a placut sticluta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred sa existe cineva care sa conteste acest fapt, e super! Eu ma gandeam ca daca e roz nu-mi va fi subtilizata;))) Am ramas insa fara ea momentan: sotul meu i-a gasit utilitate si o ia cu el in masina peste zi;)

      Ștergere