31.07.2012

Comanda Oriflame

Tocmai ce am aflat ca la Oriflame a aparut o oferta tare draguta.
La comenzi in valoare de minim 350 de lei in trei campanii consecutive, pot primi acest prajitor de paine:

 
Asa e ca e dragut? ;)) Mai ales ca nu de mult am obtinut si o canita tare simpatica, asortata:

Mie imi place foarte mult, astfel incat primul pas l-am facut deja..
Acum imi astept coletul, cu mari emotii, deoarece comanda a fost facut aproape integral din Flyerul acestei campanii( C11, daca nu ma insel), iar eu neavand Flyerul, m-am bazat doar pe informatiile vazute de la rezolutie destul de mica a variantei on line.
Mi-am luat o groaza de nebunii, mizand pe faptul ca voi avea succes cu ele sile voi distribui rapid;)))Voi vedea insa daca socoteala mea se bazeaza pe vreun strop de realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu