23.04.2014

The One by Oriflame!


 banner campanie oriflame noile produse the one                                                                                                                                                                              De cand ma stiu mi-au placut cosmeticele.
Mai intai cele 'furate' de la mama din poseta, de la matusa sau de la verisoarele mai mari..mai apoi cele cumparate din micile economii de la magazinasele de cartier din apropierea locuintei mele..ca in liceu sa descopar brosurile Oriflame.
Mi se pareau asa luxoase, cu foi lucioase si fine, cu imagini desprinse parca din alta lume, cu produse la care pana atunci nici nu puteam spera. 
Asa se plimba brosura noua de la o banca la alta pe parcursul orelor de curs, de parca era o minune. 
Parca'l prinsesem pe Dumnezeu de un picior cand am facut descoperirea si culmea, imi si permiteam sa comand ceea ce imi doream, ceea ce era incredibil pentru mine la acea vreme. Intr-adevar, vanam ofertele la maxim si tot soiul de reduceri care apareau. 
Ce e nostim e ca inca imi amintesc de faptul ca ajungeam sa ne lipim 2-3 colege de o comanda, astfel incat la ofertele de 1+1 gratis sau 2+1 gratis sa ajungem sa ne impartim produsele astfel incat sa putem imparti si pretul si sa platim cat mai putin fara sa ne luam creme pentru jumatate de an;)), cum as face acum , de exemplu;).
Intre timp am crescut, s-a schimbat totul in viata mea. Nu mai sunt nevoita sa imi contabilizez fiece banut ca in copilarie/ adolescenta, insa am ramas fidela brandului care mi-a deschis ochii catre lumea cea parfumata si colorata a frumosului. 
Produsele de cea mai buna calitate, pe care am ajuns sa le cunosc indeaproape si sa le iubesc deopotriva, pot concura lejer cu branduri scumpe la care accesul nu mi-e chiar la indemana, dar pe care prin anumite conjuncturi am ajuns sa le cunosc.
Odata cu mine, Oriflame a crescut si a evoluat, iar acum se bucura de o lansare grandioasa a noii game The One 
The One cuprinde trei game de produse care mie una imi fac mult cu ochiul:
  • Frumusete de zi cu zi
  • Mega Impact
  • Ultra Rezistenta
Dupa cum se sugereaza si din denumire,  in functie de machiajul pe care ne dorim sa il realizam, putem avea un aspect fresh simplu de realizat, putem obtine un rezultat intens cu efort minim sau putem sa obtinem un machiaj de durata care sa nu necesite ajustari pe durata unei perioade mai lungi de timp.
Desigur ca mi-as dori sa fiu printre primele persoane care vor avea privilegiul de a le testa si de a-mi impartasi punctul de vedere referitor la ele. 
Ma bucur sa aud ca exista o colaborare asa frumoasa intre Oriflame si doua din bloggeritele mele preferate. Mona si Koko sunt niste fete deosebite pe care le urmaresc de ani de zile, le admir foarte mult pentru frumusetea si ambitia lor si de la care am avut de invatat enorm de multe lucruri din aceasta sfera. 
De cand am descoperi aceasta nisa, a blogurilor de beauty, am avut mereu impresia ca inainte de asta nu stiam nimic. Mi s-a deschis inainte o alta lume, complet noua. Ma intreb oare cum am trait;))???
Acum aflu noutatile inaintea tuturor si stiu dinainte de a aparea produsele pe piata ceea ce imi doresc si ceea ce mi se potriveste, astfel incat sa nu pierd timp pretios pana sa intru in posesia lor.

Voi folositi produse Oriflame? V-ar placea sa fiti printre primele care sa le testeze?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu