24.04.2014

Orasul Reciclarii 2014

860x325---overlayer-site---cu-sigle---mod1 

 Va vine sa credeti sau nu, declar cu mandrie ca Romanul meu natal participa si el la aceasta batalie. Recunosc, eu am parcurs lista de vreo 3 ori cel putin, la intervale regulate, ca sa fiu sigura ca vederea nu imi joaca feste.
Breaking news -colecteaza
Ei bine, nu! Nu imi joaca feste! Dimpotriva, cu cat inaintez in varsta vad mult mai bine..si evident, 'vad' mult mai multe decat as fi observat, sa zicem, acum 10 ani.
Mi se pare minunata initiativa pentru lupta, fie ea si fictiva pentru titlul de Orasul Reciclarii. Oare ne-ar sta rau in fruntea clasamentului???
In nici un caz!
Asadar, pana pe 30 iunie mai avem inca timp sa muncim in echipa si sa reusim!
 
Trebuie sa spun ca lupta va fi extrem de stransa, 32 de municipalitati si nu mai putine au raspuns chemarii la competitie. 
Acestea sunt: Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti-Sectoarele 3 si 6, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Iasi, Medias, Roman, Satu Mare, Sfantu Gheorghe, Slobozia, Targu Jiu, Tulcea, Zalau, Barlad, Braila, Calarasi, Constanta, Galati, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Oradea, Ploiesti, Slatina, Suceava, Targu Secuiesc, Vaslui.
 Primariile inscrise in competitie se vor lupta pe mai multe „fronturi”: 
  • cel al calitatii serviciilor de colectare separata a deseurilor de ambalaje, 
  • al celor mai bune „munitii” de constientizare si mobilizare a populatiei pentru a separa deseurile
  • al celor mai mari cantitati de deseuri de ambalaje colectate.
Premiul este mai mult decat tentant, astfel ca  la finalul celor 6 luni, castigatorul va obtine titlul de Orasul Reciclarii si marele premiu: o zona eco wi-fi, un spatiu inedit de relaxare, 100% eco si cu acces liber la internet in valoare de 12.000 euro.
Ca sa va conving, atasez si poza, ca doar stiu ca ea face toti banii;)
 Premiu oras castigator

Asadar, va invit la randul vostru sa va implicati in campanie; este o initiativa de laudat, iar cei care se ocupa de ea merita tot sprijinul si aprecierea noastra a celor multi, care de multe ori stam pe margine si ne dam cu parerea!

Daca nu sunteti bloggeri, puteti sustine campania din patratica voastra, prin atitudinea pe care o aveti fata de mediu. 
Daca tot vine vremea frumoasa si o zbughim fericiti la aer liber, am putea sa lasam locul macar asa cum l-am gasit, sa nu-l distrugem si sa nu-l umplem de ambalaje. Iar daca tot vrem sa fim mai buni si ne sta in putere, pe cele reciclabile am putea chiar sa le  depunem in mod selectiv in containerele speciale pozitionate in oras.
In acest fel, impreuna si totusi separat, din putin putem realiza mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu