28.04.2014

Bicarbonatul de sodiu si beneficiile pe care ni le ofera

Hidrateaza si catifeleaza pielea

Pielea uscata devine o amintire neplacuta cu ajutorul bailor cu bicarbonat de sodiu, care nu doar ca hidrateaza pielea, dar o si relaxeaza si ii ofera o catifelare speciala. Adauga o ceasca de bicarbonat in apa din cada, atunci cand faci baie, si vei observa imediat diferenta in aspectul pielii tale. Suplimenteaza aceasta rutina cu bai de picioare cu bicarbonat, pentru zona talpilor, unde pielea are tendinte de crapare si de uscare intensa.

Trateaza acneea

Bicarbonatul de sodiu are proprietati calmante si antiinflamatoare asupra tenului iritat si brazdat de acnee. In combinatie cu mierea, poti obtine o masca cu efecte remarcabile in ameliorarea acneei care-ti umbreste frumusetea tenului. Aplica masca obtinuta dintr-o lingurita de bicarbonat si una de miere pe ten de doua ori pe saptamana. In cazul acneei severe, aplica doar bicarbonat amesteca cu putina apa, de 3 ori pe saptamana.

Curata tenul in profunzime si ii ofera stralucire

Dincolo de proprietatile terapeutice pe care le are asupra afectiunilor frecvente ale tenului, bicarbonatul serveste si ca regenerant natural al pielii, oferindu-i elasticitatea, stralucirea si aspectul luminos de care are nevoie.

Trateaza matreta si ofera volum natural parului

Bicarbonatul de sodiu isi extinde proprietatile terapeutice si cosmetice si asupra scalpului si aspectului parului. Se pare ca este cel mai ieftin, practic si eficient tratament impotriva matretii inestetice. Tot ce trebuie sa faci este sa adaugi praful de bicarbonat in samponul pe care-l aplici pe par atunci cand te speli. In plus, acest procedeu iti ofera si un beneficiu suplimentar: da volum natural parului, daca este tern si lipsit de vitalitate.
Sursa aici.


De cand am auzit de solutiile de curatare a bucatariei, baii, preparate in casa din substante ce ne sunt la indemana si nu sunt toxice pentru noi si pentru mediu, am fost ceva mai atenta cu filtrarea informatiilor primite, asa ca voi mai nota cateva lucruri pe care mi-as dori sa le recitesc, insa asta pe parcurs.

21 de comentarii:

  1. stiam de beneficiile pe care le aduce tenului si de ajutorul pe care il da in curatarea casei , dar ca este benefic si pentru par nu aveam habar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am stiut pana de curand. Mi se pare incredibil cum dam zeci/ sute de lei pentru niste produse care ne pot afecta negativ pe termen lung si care uneori chiar nu isi fac efectul, insa desconsideram ceva atat de ieftin si de banal de simplu de obtinut. Mi-am pus in minte sa le incerc pe toate, mai am in draft o serie de retete de masti naturale foarte faine, o sa le public in cel mai scurt timp;)!

      Ștergere
  2. Habar n-aveam ca hidrateaza pielea... Ca e bun anti-matreata si ca albeste dintii stiam si eu din mosi-stramosi, dar sa ma imbaiez apa cu bicarbonat nici ca mi-ar fi trecut prin cap...

    RăspundețiȘtergere
  3. marius spartacusvineri, mai 30, 2014

    Foarte utile aceste sfaturi..multumim!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bicarbonatul este folositor la multe...in bucatarie si la ingrijire!!frumos articol si util!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place acest articol, este foarte folositor

    RăspundețiȘtergere
  6. Bicarbonatul este un dezinfectant bun in bucatarie, baie si chiar folosit pt. ten aduce beneficii !

    RăspundețiȘtergere
  7. bobitza margaritarsâmbătă, mai 31, 2014

    acest articol este folositor avem ce invata, intradevar bicarbonatul este folosit in multe ramuri nu doar bucatarie

    RăspundețiȘtergere
  8. lautarescu adrianasâmbătă, mai 31, 2014

    ce de sfaturi utile!!

    RăspundețiȘtergere
  9. un produs excelnt estte bicarbonatul si eu i-am gasit multe intrebuintari nu doar in bucatarie

    RăspundețiȘtergere
  10. camy cleopatraluni, iunie 02, 2014

    Mult succe in continuare cu blogul, este foarte reusit, sfaturi foarte utile

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt sfaturi cat se poate de utile, ai un blog minunat, imi place, tot asa








    RăspundețiȘtergere
  12. bicarbonatul de sodiu este un ingredient minune, e foarte folositor avand o gramada de intrebuinte, felicitari pentru postare

    RăspundețiȘtergere
  13. Un articol foarte bun,cu sfaturi foarte bune...felicitari

    RăspundețiȘtergere
  14. Mirabela Horiceanumiercuri, iunie 04, 2014

    Un articol interesant. Ar mai fi de adaugat ca poate vindeca si candidoza, prin spalaturi adaugand o lingurita cu varf de bicarbonat la 1 litru de apa. "Reteta" asta o stiu de la un medic!

    RăspundețiȘtergere
  15. Fb. Micu Mihaela ,Un articol bun de luat in seama ! stiam si eu cat de eficient este Bicarbonatul dar in acest articol am descoperit mai multe beneficii care am sa le incerc! Multumim!

    RăspundețiȘtergere