23.04.2014

Kolok, prietenul la nevoie se cunoaste~

 kolok

Nu va spuneam eu recent ca imi plac bijuteriile?
Ei, carei fete nu ii sclipesc ochisorii numai la auzul acestui cuvant?
Acum vreun an de zile cochetam de zor cu ideea de a-mi realiza singura accesoriile, in ideea ca: 
  • ce poate fi asa greu? 
  • de ce sa nu am si eu produse unicat?
  • de ce sa nu am satisfactia muncii mele?
Credeti ca am ajuns la vreun rezultat?
O nu, nici vorba! Mi-am comandat materiale, am visat frumos la ele pana au ajuns, le-am admirat cu drag atunci cand mi le-am vazut acasa, au intrat copiii si mi le-au imprastiat prin toata casa si mi-a trecut de handmade pentru o buna perioada de vreme. Le-am pus frumos in cutiute si mi-am propus sa uit de ele pentru o vreme. Eventual pana la majoratul primului nascut, sa fiu eu sigura ca nu mai patesc asa ceva;))
O mai pierd pe micuta in sertarele destinate lucrurilor frumoase pe care de raul lor nu le pot atinge si atunci imi vin nervi din cauza banilor aruncati aiurea pe geam, dar ma prefac si eu ca uit si iata ca mami e fericita, tati e fericit, toata lumea e fericita.
Mai fericita insa sunt cand chiar am jucarii noi.
Astfel incat ce poate fi mai relaxant decat cautarea de accesorii noi si frumoase?  Pe internet, din confortul casei noastre ne putem gandi si razgandi de o mie de ori , fara teama sau rusine ca stresam pe cineva.

Tocmai ce am gasit cateva lucruri foarte dragute, bijuteriile Kolok, pe care imi doresc sa vi le impartasesc neaparat:
kolok.ro-Set elegant din argint cu cuarț roz și rubin-KDK34-31 
 kolok.ro-Set handmade din onix și perle de cultură-KDH43-30

Sunt minunate, ce mai la deal- la vale, nu??
Cerceii ii vad purtati zi de zi, asa sunt de frumosi si de finut.
Setul elegand de la numarul doi, la garderoba mea colorata vesel cred ca at face fata cu brio la toate provocarile.
Setul handmade e la fel de frumos, insa cu atat mai pretios, ca tot vorbeam de lucruri personalizate, lucrate de manute harnice si talentate.

Va invit sa le admirati pe toate si sa imi spuneti si mie care anume vi-au ramas in suflet!

2 comentarii: